fredag 17. juli 2015

Siden sist har det vært turer i marka etter klippeposter. En av dagene kom Mynte bort fra oss, siden jeg og Vegard gikk hver for oss for å lete etter en post, og Mynte løp for å finne meg og Nitro men hun fant oss ikke og gikk seg bort. Plutselig hørte jeg skikkelig uling ett stykke unna. Da ropte jeg så høyt jeg kunne og løp etter ulingen, og etter en liten stund kom hun løpende i full fart til oss og ble såååå glad :) Så hun har fornuften til å rope etter hjelp, det er bra :)
Så har vi vært en liten tur i Sverige og handlet litt. Da var hundene hjemme med mamma. Så de slapp å ligge i bilen en hel dag.
Etter helgen skal vi å hente en båt vi har kjøpt. Det blir nok en laaang kjøretur, men det blir moro å få båt da! Flytevester til hundene er bestilt allerede. :)  Håper det bli vær til å dra ut i båten siste rest av ferien.
Her er noen bilder fra en fjelltur vi var på for ett par dager siden





Ingen kommentarer: